1. A találati listákat úgy hagyjuk magunk után, ahogyan azt mi is kapni szeretnénk.
2. Releváns és egyedi, értékes tartalom vagy szolgáltatás híján a jó SEO munka eredménye professzionális SPAM.
3. Az AdWords és a SEO célját nem keverjük össze.
4. A linkbuilding középsúlytól felfelé pótcselekvés.
5. Nem az a lényeg, hogy egy-egy keresésre hogyan áll éppen az ember, hanem hogy hányan is érkeznek a Google felől.
6. Mindig van hova növekedni.
7. A SEO nem kézrátétel – mindig van tartalmi vonzata.
8. Releváns linket akár kéretlenül is adni nem szégyen, nem dicsőség – érdek.
9. Keresőoptimalizálási versenyeken nem veszünk részt.
10. Ha a Google felől érkezők BounceRate-je 70% fölé emelkedik, nagyon szégyelljük magunkat.
11. Tudatában vagyunk, hogy az AdWords (ill. bármely PPC) egy látogatóra vetített árait nem érhetjük el (sosem fogunk 20-60Ft-ért tudni eladni egy látogatót), viszont PPA-modellben verhetetlenek vagyunk (más kérdés, hogy a PPA korrekt mérése mekkora nehézségekbe ütközik).
12. Linkért fizetni, mint nőért fizetni – sportértéke van csupán.
13. A sitemap-XML nem pótolja a jó belső linkeltséget.
14. A SEO-szakember inkább a jövőnek dolgozik, nem a jelennek.
15. A SEO-munka kreatív felülettervezési ismeretek nélkül böszmeség.