Szerző:
Bánóczy Zoltán

Zanza:


Bánóczy Zoltán
Bánóczy Zoltán - 2009.11.01. 08:00

Bánóczy Zoltán

 

    Főbb projektek, eredmények, megjelenések és publikációk:

    • SUPERSEO 2011 / SUPERWEEK 2012 konferencia (szervező)
    • Business Monitor International:
      Az üzleti hírszerzéssel, országkockázati és szektoriális elemzések készítésével foglalkozó londoni székhelyű vállalat reportjainak keresőoptimalizálása. (2009-2011)
    • Irány Magyarország!:
      Megjelenés és felhasználói felület tervezése, tartalomfejlesztés, keresőmarketing, havi kb. 800.000 egyedi organikus látogató. Az 'on site'-kereső és
      térkép felületi tervezése. (2005-)
    • Startlap / Lap.hu-csoport:
      SEO-tanácsadói tevékenység a termék megújulása kapcsán (2008)
    • Profession.hu:
      Keresőoptimalizálási tanácsadás a munkaerőpiaci portál számára (2008-2009)
    • Kirakat.hu:
      Árösszehasonlító oldal (2008-2010)
    • Arukereso.hu:
      keresőoptimalizálási
      és felülettervezési konzultáció, tanácsadás (2007-2008)
    • Zene.hu:
      Keresőoptimalizálási tanácsadás
      , 25%-os látogatottság növelés két hét alatt, hozzáadott havi 40.000 egyedi látogató. (2005)
    • Vendégváró.hu:
      Alapkoncepció, rendszertervezés, megjelenés, keresőmarketing (2000-2004).
    • Medián Webaudit:
      rendszerterv (1999-2000), mérési technológia és terminológia, újabb verzió rendszerdokumentációja (2004)
    • Index.hu Rt./Inventra Kft.:
      szofisztikált adserver tervezése (1998), bevezetése (1999-2000)

     

HVG online marketing konferencia 2011, Budapest, Continental Hotel Zara**** (április 7.)
Strucuture is king!

BarCamp 2011, Budapest, Boscolo New York***** (március 30.) 
Mérve ismeri meg az ember a szájtokat

SUPERSEO 2011, Galyatető, Hunguest Grandhotel Galya**** (január 19-20.) és Online marketing trendek a turizmusban, Budapest, (február 16.)
SEO a turizmusban - kötelező

Internet Hungary 2010, Siófok, Hotel Azúr**** (október 26-27.)
Winnetou is Analyticset használ
Egy merészebb prezentáció az Analytics új és nagyon ajánlott lehetőségeiről.

Média Hungária 2009, Tihany, Club Tihany**** (május 27.)
A Google szeret téged
A keresőoptimalizás a forrástartalmakat előállítók felől megkapargatva

Média Hungária 2009, Tihany, Club Tihany**** (május 27.)
Tartalomfogyasztás Google-módra
A keresőoptimalizás a forrástartalmakat előállítók felől megkapargatva

XIX. Startlap Laptalálkozó, Művészetek Palotája (2009. április 25.)
A lap.hu és a SEO
Előadás a lap.hu szerkesztői részére a keresőoptimalizálásról és a keresőoptimalizálásról.

Internet Hungária 2008, Tihany, Club Tihany**** (október 14.)
A méret számít, avagy a hosszú farok titkai
A keresőoptimalizási-versenyek árnyoldalairól.

Figyelő, 2007/11. szám (március 13. - 20.)
Organikus és életszerűtlen utak (eredeti címén: Ne bántsd a Google-t!)
A keresőoptimalizási-versenyek árnyoldalairól.

Magyar Hírlap, 2006. július 11.
Százforintos informatikai program
A közadatok liberalizációjának szükségességéről.
 

FigyelőNet, 2006. április
Neten az ország
Keresőmarketing: az utazási témájú weboldalak keresőérzékenységéről.

Figyelő, 2006/8. szám (ferbruár 23.-március 1.):
Keresőmarketing: GoogleGengszterek
A keresőmarketing-szakemberek felelősségéről.

Index.hu, 2005. március
A cég, akire jól rákerestek
A keresőmotorok minőségéről és a keresőkből érkező látogatókról, forgalomról.

Kreatív, 2004. július
Újdonságok felkiáltójelekkel - Bövülő adataszolgáltatás a Webauditnál
Az elemzés a Medián Webaudit új "mértékegységei" alapján rámutat, hogy a heti- és havi látogatószámok vizsgálatával jelentősen növelhető az online médiavásárlás hatékonysága.

CASHFLOW, 2004. július
Pihenj, hogy dolgozhass!
A hazai wellness-turizmus népszerűségi trendjei az internetes látogatottsági adatok tükrében, különös tekintettel a Vendégváró.hu forgalmára.

MédiaMix, 2004. március
Nagy csaták - valódi szereplőkkel
A frissen megjelent Yahoo-kereső és a Google  összehasonlítása.

 


A bejegyzés trackback címe:

http://seo.blog.hu/api/trackback/id/tr21165162

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben.

Nincsenek hozzászólások.