Szerző:
Bánóczy Zoltán

Zanza:


Öt nap, ami beindítja az évet
Bánóczy Zoltán - 2011.12.20. 20:46

Hónapokkal ezelőtt írtam meg az első előadói felkérést az évindító SUPERWEEK szakkonferencia-hétre, természetesen webanalitikai témában és előadónak - hát persze, ha lehetne webanalitikás Donald kacsát vásárolni, csak azt vennék a gyerekeknek.

Meglehetős önbizalommal a szakma 3 nehézsúlyú játékosát szúrtam ki: Nick Mihailovskit, Justin Cutronit és Caleb Whitmore-t. A legmenőbb szájtokkal, a webes szolgáltatásfejlesztési és médiavásárlási ipar csúcsának számaival dolgoznak.
Ha csak egyetlen egy el tud jönni - már jók vagyunk.

Ehhez képest két hónappal később mindhárman igent mondtak, három hónap múlva pedig filmbe illő high-life keretében a bécsi Sacherben találkoztunk, ebédeltünk és szolid szalonspiccesedtünk Nickkel, aki a Mountain View-i Google központ szenior mérnöke, a hivatalos Analytics TV egyik főszereplője. A második üveg testes vöröset közös kilencvenes évek közepi közös ismerősünk, Gravis Ultrasound tiszteletére ittuk meg.

A heti program októberre megkapta végleges formáját: 3 nagy témakör, 5 nap, 2 párhuzamos terem, több mint 35 előadó, közel 60 előadás és beszélgetés; mind-mind a közmondásos analitikai szemléletű szlogen, a "DATA BEATS OPINION" köré szervezve.


MINDEN ANALITIKA

Merthogy. A webanalitika a webes szolgáltatásfejlesztés és -üzemeltetés alapeszköze, nélkülözhetetlen kelléke, bare minimuma. A webanalitika nem a látogatottság-mérés. A webanalitika olyan, mint a sütéshez használt maghőmérő: a végeredmény minőségét teszi -  már középtávon is - kiszámíthatóvá. Állhatatos és kifinomult használata komoly, fenntartható versenyelőnyhöz VEZET - így, kijelentő módban. Egy konferencia kapcsán erről beszél Nick közvetlen kollégája és Analytics TV-s társa, Avinash Kaushik 1:52 után:

 

Lehet olyan komoly webes játékos, akinek nem érdekes a SEO és olyan is, akinek a PPC is simán érdektelen - de elképzelni sem tudok olyat, akinek a igazolt hiányzása lehetne a keddi, webanalitikai napra.







A bejegyzés trackback címe:

http://seo.blog.hu/api/trackback/id/tr693479071

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben.

ern0 · http://linkbroker.hu/ 2011.12.21. 10:26:23

Emlékezzünk meg azokról az időkről, amikor bár a televíziók nézettség-mérését már simán lealázta a website-ok látogatottság-mérése (mondjuk, egy ügyesebb kávézacc-jós is esélyes erre), de a mai helyzethez képest sehol nem voltunk. Multi-funnel? Realtime? Még a fogalmak se voltak meg, így még csak nem is álmodhattunk ilyenekről. (Kapcsolódó témakörök: Mit adott nekünk a Google?)

Elstron 2011.12.21. 17:04:10

A konferencia díját (400K+) konkrétan hány hazai vállalkozás tudja kigazdálkodni?

Bánóczy Zoltán · http://seo.blog.hu/ 2011.12.21. 17:12:41

Szép számban fogynak a hetijegyek - a legjellemzőbbek azonban a 2-3 napos belépők, persze.

szekerkaa · https://twitter.com/szekerka 2011.12.23. 05:11:00

Csak többet kellene írnia nagyjóuram, íze van minden sorának még ilyen nem igazán szépírható témakörben is e.

A program meg igazi húbazmeg. Nem drága amúgy. Érdemes lehet áttekinteni, mennyi seggrepacsi "szakmai" programra megy ki pénz egy évben - és meg is van az ára vagy több. Az értékről nem is beszélve.