Szerző:
Bánóczy Zoltán

Zanza:


Beindul a hazai eCommerce piac is
Bánóczy Zoltán - 2009.09.08. 17:59

Az igazi online áruházak immáron az árösszehasonlítók. Ezek a weboldalak igazítják el a vásárlókat, ők osztják szét őket egyes kasszákhoz; ők terelik a legjobb minőségű forgalmat (legjobban konvertáltathatót) az árusítóhelyek (boltok) felé. A vásárlók jobbára már nem az egyes webáruházakban, hanem a gyűjtősite-okon keresgélnek.

A Kirakat.hu és az Olcsóbbat.hu egy portfolióba kerülésével már tényleg világossá vált, hogy az erős piaci szereplők komoly potenciált látnak ebben a szegmensben. Olyan erős SEO pozíciókat foglaltak, melyeket a későn ébredőknek nagyon nehéz lesz még csak megközelíteni is.

Egy Kirakat-Olcsóbbat-jellegű találkozás SEO-szempontból is érdekes problémák elé állítja az egyszeri Sanomás tanácsadót. Hogyan lehet kihozni a két site legjobb eredőjét? A két site eddigi keresőoptimalizálási tevékenysége hol tartalmaz olyan átfedéseket, amelyeket szinergiába kell hozni? Nem kérdés, a válasz mindig: Analytics, Analytics, Analytics.

Tökéletesen összehasonlítható, könnyen olvasható és értelmezhető mérést kell csinálni a két oldalnak. Ez kimondani és leírni általában könnyebb, mint korrektül megvalósítani.

Az eCommerce piac fejlődése azonban ezen múlik: jól mérjük-e a mérhetőt?


* a szerző jelenleg a Kirakat.hu-t és az Olcsobbat.hu-t is kiadó Sanoma Budapest Zrt. tanácsadója


A bejegyzés trackback címe:

https://seo.blog.hu/api/trackback/id/tr801369241

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.