Szerző:
Bánóczy Zoltán

Zanza:


<TITLE>-tagozat
Bánóczy Zoltán - 2006.11.24. 20:12

 

Köztudott, az ún. <TITLE>-tag helyes használata jótékonyan hat Google-béli helyezéseinkre. Ám léteznek nem megfeleő, kontraproduktív használatai, megvalósításai.

Vallom, hogy a legtömörebb TITLE a legjobb TITLE. Fölösleges telespammolnunk minden létező kulcsszóval - csak azt érjük el vele, hogy a találati-listás átkattintási rátája baromi alacsony lesz. Hiába tornászta fel valaki az első oldalra, ha senki nem kattint rája.

 

Mik is a további jellemző hibák?

  • Minden oldal azonos TITLÉ-vél szerepel: teljesen kihasználatlan a lehetőség
  • Egyáltalán nincs TITLE: régebben (2001 környékén) a Google 'Untitled Document' név alatt leindexelte, de az elmúlt 3-4 évben mintha bojkottálta volna az ilyen oldalak felvételét az adatbázisába. Jó pár hónapja az ilyen oldalakat újra 'látja', bár azt hiszem nem szereti.
  • Telespammolt TITLE: alacsony átkattintási ráta a találati listában. A látogató mintha megérezné az 'erőlködést', nem minősíti hitelesnek az információt (weboldal-találatot) - nem kattint rá.

 

Nem minősíthető hibának, de felmerülhet: vajon helyes-e az adott weboldal nevét belegenerálni a TITLE-tagba.

Álláspontom az adott webes szolgáltatástól, annak életciklusától (még startup - már bevezetett) függ. Illetve attól se: csak a konkrét helyzettől.

Egyetlen eset vehető fixre, az átpozicionálandó site TITLE-tagozása. Ott kifejezetten ellenjavallt.


A bejegyzés trackback címe:

https://seo.blog.hu/api/trackback/id/tr9418880

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása