HVG online marketing konferencia 2011, Budapest, Continental Hotel Zara**** (április 7.)
Strucuture is king!
BarCamp 2011, Budapest, Boscolo New York***** (március 30.)
Mérve ismeri meg az ember a szájtokat
SUPERSEO 2011, Galyatető, Hunguest Grandhotel Galya**** (január 19-20.) és Online marketing trendek a turizmusban, Budapest, (február 16.)
SEO a turizmusban - kötelező
Internet Hungary 2010, Siófok, Hotel Azúr**** (október 26-27.)
Winnetou is Analyticset használ
Egy merészebb prezentáció az Analytics új és nagyon ajánlott lehetőségeiről.
Média Hungária 2009, Tihany, Club Tihany**** (május 27.)
A Google szeret téged
A keresőoptimalizás a forrástartalmakat előállítók felől megkapargatva
Média Hungária 2009, Tihany, Club Tihany**** (május 27.)
Tartalomfogyasztás Google-módra
A keresőoptimalizás a forrástartalmakat előállítók felől megkapargatva
XIX. Startlap Laptalálkozó, Művészetek Palotája (2009. április 25.)
A lap.hu és a SEO
Előadás a lap.hu szerkesztői részére a keresőoptimalizálásról és a keresőoptimalizálásról.
Internet Hungária 2008, Tihany, Club Tihany**** (október 14.)
A méret számít, avagy a hosszú farok titkai
A keresőoptimalizási-versenyek árnyoldalairól.
Figyelő, 2007/11. szám (március 13. - 20.)
Organikus és életszerűtlen utak (eredeti címén: Ne bántsd a Google-t!)
A keresőoptimalizási-versenyek árnyoldalairól.
Magyar Hírlap, 2006. július 11.
Százforintos informatikai program
A közadatok liberalizációjának szükségességéről.
FigyelőNet, 2006. április
Neten az ország
Keresőmarketing: az utazási témájú weboldalak keresőérzékenységéről.
Figyelő, 2006/8. szám (ferbruár 23.-március 1.):
Keresőmarketing: GoogleGengszterek
A keresőmarketing-szakemberek felelősségéről.
Index.hu, 2005. március
A cég, akire jól rákerestek
A keresőmotorok minőségéről és a keresőkből érkező látogatókról, forgalomról.
Kreatív, 2004. július
Újdonságok felkiáltójelekkel - Bövülő adataszolgáltatás a Webauditnál
Az elemzés a Medián Webaudit új "mértékegységei" alapján rámutat, hogy a heti- és havi látogatószámok vizsgálatával jelentősen növelhető az online médiavásárlás hatékonysága.
CASHFLOW, 2004. július
Pihenj, hogy dolgozhass!
A hazai wellness-turizmus népszerűségi trendjei az internetes látogatottsági adatok tükrében, különös tekintettel a Vendégváró.hu forgalmára.
MédiaMix, 2004. március
Nagy csaták - valódi szereplőkkel
A frissen megjelent Yahoo-kereső és a Google összehasonlítása.