Szerző:
Bánóczy Zoltán

Zanza:


Keresőoptimalizálás-érzékeny szektorok
Bánóczy Zoltán - 2006.11.24. 15:15


 

Vannak olyan kiemelt szegmensei az internetes megjelenéseknek, melyek keresőoptimalizáltsági igénye magasabb az átlagosnál. Ilyen elsősorban a turizmus és úgy általában az internetes kereskedelem.

A turizmus mellett a rendezvényszervezés, autó- és ingatlan témakörök érzékenyek leginkább a keresőkben elfoglalt pozíciókra. Csupa olyan tartalom/szolgáltatás tehát, amely egy felhasználóra vetített ritka fogyasztásuk miatt csupán irdatlan összegekből volna brandelhető oly mértékben, hogy a felhasználónak beugorjon a Google-keresés előtt.

Az ingatlan és autóvásárlás tipikusan az a tevékenység, melyet nem rendszeresen, hanem alkalomszerűen űz az úri közönség. A mindennapos hír- és szórakoztatási igényekre lehet és érdemes is brandet építeni, de a ritka és értékes fogyasztási szokásokat kiszolgálni akaró szolgáltatásokra nem érdemes oly mértékben. Ezen tartalmaknak „kéznél kell lenniük” amikor egy-egy felhasználónak szüksége van rá. A mellényzsebben pedig mindig ott lapul mindenkinél a Google.

Magam a turizmussal foglalkoztam a legtöbbet, a többi témával annyit azért nem. Az azonban általánosságban is elmondható, hogy komoly keresőmarketingre csak komoly online jelenlét esetén indokolt költeni, illetve komoly keresőmarketing-költésnél illik hasonlóan  komoly jelenlétre is áldozni.


A bejegyzés trackback címe:

https://seo.blog.hu/api/trackback/id/tr5018789

Trackbackek, pingbackek:

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása