Én megértőbb vagyok a látszólagos SEO-szürrealizmussal kapcsolatban. A legvadabb, és legszokatlanabb, legmerészebb megoldások hordozzák a legnagyobb új tapasztalati információcsomagot - és a legnagyobb lehetséges nyereséget.
A Blogter egy gyorsan mozgó tartalomszolgáltató, ahol fix pontokat, erős cölöpöket-pilléreket kell találni, azok alapozási-elkészítési idejét nem alábecsülni (lásd: a kvázimocsárra épült Kőröshegyi völgyhíd). Erre a blogműfajban a címlapon túl a címkék és a profiloldalak a legalkalmasabbak, így a rájuk történő gyúrás nem halott ötlet, sőt. Ha viszont ez a cél, akkor kivitelezésben maradtak még bőven hibák.
Hogy a nófóllózás hoz-e eredmény, gyorsan meglátjuk: ha jövőre is ott lesznek a kódban, akkor bejött – bár ha ebben a formában maradnak, akkor talán már a Mikulással sem fognak találkozni.